יחידת הכנסים הוקמה בשנת 2017 במטרה לתת שירותי הפקת כנסים לאיגודים וחברות של הר"י ברמה גבוהה, ללא פערי תיווך ובשקיפות מלאה, תוך שמירת בסיס הנתונים של האיגודים.
יותר מ-80 איגודים נהנים משירותים הכוללים פתרון הפקה מקצה לקצה או מותאם לקוח.
פיתחנו מערכת מקוונת לרישום, המחוברת למערכות המידע של הר"י, כך ניתן לזהות את סטטוס החברות של הנרשם + סליקה ישירה לחשבון האיגוד + הצטרפות ראשונה לאיגוד. מנהל.ת רישום ודיילות המאפשרים הצטרפות ראשונה לאיגוד במעמד הכנס.
חיסכון כספי
האיגוד מקבל את מחירי הכנס ללא פערי תיווך ובשקיפות מלאה וחוסך כ-30% מהוצאות הכנס. האיגוד מקבל את כלל הכנסות הכנס ישירות לאחר הכנס ללא עמלות מצד הר"י
מחלקות הר"י
מחלקת הכנסים הינה חלק בלתי נפרד מהר"י ולכן היא דואגת לתווך בין האיגוד לבין המחלקות הפנימיות של הר"י. כל הטיפול בכנס מתבצע בתיאום מול המחלקה המשפטית, מחלקת אתיקה, הנהלת חשבונות ועוד…
התאמה אישית לכל איגוד
על מנת להפיק כנס מוצלח חשוב לבצע תכנון מעמיק בהתאמה אישית לכל איגוד וצרכיו ולכן מחלקת הכנסים מקצה לכל איגוד צוות הכולל מנהל.ת פרויקט, סיוע אדמיניסטרטיבי ואחראי.ת גיוס חסויות הזמינים לצרכי האיגוד במהלך תהליך הפקת הכנס.
איך נראה תהליך הפקת כנס?
1. פגישת אפיון
פגישה בה נדון על פרטי הכנס, רעיונות כללים, צרכי האיגוד ועוד
2. בניית תקציב
בניית תקציב על פי הצעות מחיר שונות וגיוס חסויות לאירוע
3. עבודה לוגיסטית
פגישות ספקים, בחירת מקומות אירוח, בניית טופס הרשמה או אתר, מענה לנרשמים ותפעול שוטף